pitam se...?


   Danas mi je, od potpune tišine u mojoj glavi, odjekivalo nešto totalno čudno! Na ime, u pomenutoj unutrashnjosti prostora smeshtenog (slučajno?) na mome vratu, mogle su se začuti samo rečenice…
…ali, ne bilo kakve. Svaka od njih:
-Prekratka_Da bih mogao da shvatim “čemu sve to?”
-Dovoljna_Da bih razumeo šta se tu, konkretno, traži?
-Preopširna_Da bih imao strpljenja da je saslušam…
Svaka od njih dosadno intrigantna, ne maštovita, direktna i bolna. A sve one imale su sasvim nešto simbolično čime bih mogao da ih svežem i stavim na jedno mesto, kao to je neko na samom kraju, pomenutih skupova reči, napravio ožiljak u vidu znaka pitanja.
Zašto???
S` obzirom da ovo pitanje nema ko ovde da postavi meni, ja sam rešio da, svojevoljno, odgovorim na isto.
Jednostavno zato!
Ljudi današnjice, potpuno skloni svemu, su opterećeni onome što predstavlja prostor oko njih. Tako se u tom istom prostoru nalaze sve one obeležene (ozledjene) rečenice, koje ih vešto saleću sa svih strana. Kada shvatite da nemate sredstvo, koje ćemo u ovome slučaju nazvati “Izbor”, iz vaše Glane smeše (smeše iz glave – mozak) poteći će čitavi skupovi, nizovi i budalaštine, čime biste mogli da sebe odbranite/operete. Stručno mišljenje kaže da 
je česta pojava onih osoba koje nisu sklone izmišljavanju toplih voda, sebe ne mogu ni da plaknu u odbranu. U drugom uglu imamo sve one koji će skočiti kao opareni i istuširati Vas mlazem svega onoga što ne biste hteli da čujete. Informacija da smo u deficitu ubrzanih kurseva ovakvih ili onakvih “vodoinstalatera”, će vas dovesti u pitanje i ni malo iznenaditi.
Preporucčujemo:
Za svo buduće vreme za koje ćete se praviti (ili to već jeste), prepametnom ili glupom osobom, ne morate sebe, a specijalno nedruge, inspirisati dovoljno da bi svi Vi, ili oni, opalili sebe čuvenom “Za čije babe zdravlje?” ili još groom “Šta je pisac hteo da kaže?”
Bila pitanja ovakva ili onakva, direktna ili indirektna i konačno glupa ili maštovita, ona su, definitivno, za sve nas najbolja.
Meni će, za sada, ostati samo jedno pitanje koje je jednostavno za Vas i istovremeno ubistveno za mene:
Da li je ovaj tekst za bio za Vas prekratkodovoljnoopširan?

S` poštovanjem,
Prekratko, dovoljno, opširno.

Comments

Popular Posts