kutija

 Brojao je do pet a meni se činilo kao da je već stigao do infiniti i jedan kada mi je u ruku stavio kutiju plave boje, dovoljno velika da stane na ceo dlan....
... jedan ...
   ...dovoljno oblih ivica, lagana kao nešto sitnog peska iscurelog iz sata. Oči su mu bile tamnije od neba a svetlije od zime. Okolo njih, sitne bore, pre bih rekao utabani putevi za suze...
... dva ...
   ...stajao sam na pola zavetrine i prepustio se odluci da kupim njegovo delo. Plave boje. Ne zbog toga, nego zbog cveta koji je urezivao na površini kutije. Plave boje...
... tri ...
   ...isčuđeno gledam svo to dešavanje, razmišljam za šta se prave te kutije, u raznim bojama? Za sećanja? Za tuge i bogactva? Za nasledničke avanture i po koju tajnu...?
... četiri ...
   ...reči! Prave se za reči. Sve reči koje sam ikada izgovorio i one koje ću tek uputiti, sebi i drugima. Za glas koji je ispred mene, a iza njega čitav univerzum...
... pet ...
   ...za ceo svet koji sam ja, drugima i samom sebi.

Comments

Popular Posts