Žmurim



   Šake su mi bile znatno veće od onoga što mi se pruža. One su širom gledale na svet koji se vrti u blizini. Bile su konzervativne da bi se prisetile celog, već proteklog dana, ispunjenog momentima ljubavi. U tom danu sam i ja bio ljubav. Svoja ljubav. Podeljena na jednake delove, za svakoga po nešto, za nekoga sve.
   Tu je bila prisutna i bes. Puštena sa lanca, svako malo se prikazivala u prvom planu. Histerično. Govorila je da joj prijam jer je, navodno, činim lepom. Mirnom. Crpela je iz mene snagu a ja sam se iznova i iznova davao. Izgleda da smo uživali u hroničnom postupku međusobnog prepuštanja. Na oba slučaja sam žmureo. Trljao gornje trepavice o donje.
   Ponaosob izgubljeni u tuđim mislima, ja u tvojim - ti u svojim, preplićemo ruke. Prstima pričamo o požudi. Slutim da mi želiš reći da si još jedna osoba željna i ovisna o ljubavi. Slutim da zazirem od dodira koji diktira agresiju a propoveda milovanja. Ponašam se pritajeno opasno. Za tvoju percepciju prepušteno, za svoju spoznaju usamljeno, željno. Ljubim te brzo, žmurim.
   Boji naše tame dodajem intenzitet i dubinu. Oivičena  stvarnost dobija nove karakteristike na svom licu.  Poput smisla za vreme, odaljavam se na dva minuta od tebe a već sam, brojeći, stigao do večnosti. Događaj smešten između dva treptaja prerasta u seansu ko se kome više udvara. Ko će kome lepše  da zaspi u blizini. Ko će kome jače da zažmuri.
   I dok nam se čela slučavaju, vrhovi nosa su na poljubac od lepog trenutka. Slepoočnice nam pulsiraju u ritmu. Pogled usmeren ka usnama koje drhte od radosti...
  

   U mnogim situacijama, to svi radimo. U inat sebi, još i podignem jagodice i spustim čelo. Žurim. Srljam. Na sve to, žmurim.

Comments

Popular Posts